2013. április 7., vasárnap

Díjak :)

Kaptam két díjat, Szandrától, és Vanessától :) Nagyon szépen köszönöm nekik, és ajánlom, hogy olvassátok el a blogukat, mert mindkettő nagyon jó!
Szandraa: Date with a spy (www.datewithaspy.blogspot.hu)
Vanessa: Crazy Guys (www.crazyguysandme.blogspot.hu)

Szóval, szerintem egybevonom a kettőt, valamilyen módon, szóval eléggé kavar lesz. Előre is bocsi :S

Szabályok:

  1. Írj magadról 11 dolgot 
  2. Válaszolj 11 kérdésre 
  3. Írj 11 kérdést 
  4. Küld tovább 11 blognak
  • Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad (ez alap)! 
  • Tedd ki a díj képét az oldaladra bármilyen formában, majd másold át a kérdéseket a díj adójának oldaláról!
  • Válaszolj az eredeti kérdésekre (szám szerint öt darab)!
  • Küldd tovább maximum öt blogírónak (fanfictinök tulajdonosának, valamint minden kreativitást mellőző blognak ne)!
Akkor kezdeném is :D A díjakat már megköszöntem, de megteszem még egyszer (csak a hatás kedvéért): Köszönöööm♥szépen♥imádlak♥titeket♥!
A képek kintvannak (pipa:)

Írj magadról 11 dolgot :
1. Nagyon félek a sötétben :D
2. Utálom a macskákat, és ez így ellentmondásos a jövőképemmel :S (Egyedül 72 macskával)
3. Egyetértek azzal, hogy le kéne állni a One Direction blogokkal, mert eléggé unalmas... 
4. Szeretem a lovakat :3 (lehet ezt már korábban leírtam, de nem tudok már többet)
5. Soha nem rúgtam még be :D
6. Nagyon gonosz tudok lenni... rossz szokás
7. Régen egoista voltam ("...most már tökéletes vagyok!" - dehogy is :D)
8. Feledékeny vagyok
9. Sokat veszekszem a nővéremmel, mindig azt mondom neki, hogy utálom, de valójában tudom, hogy ha szükségem van rá, akkor számíthatok rá. Szóval nem szabad akkor kijelentenem valamit, ha dühös vagyok :$ Szeretem a tesómat!
10. Utálom a német nyelvet(-.-), de az angolt imádom :)
11. Túl sokszor hozok rossz döntéseket...

Válaszolt 11 kérdésre (Vanessa):
1. Könyvet olvasol inkább vagy filmet nézel? Inkább olvasok, mert sokkal jobban át tudom venni az érzéseit, egy idő után a főszereplő szemszögéből kezdek látni, aztán beleszeretek abba, akit ő szeret :) Ezért sokkal jobb, olyan, mintha több helyen lennék egyszerre, egy másik világban, ott ahol senki nem tud bántani
2. Mik a kedvenc könyveid? 
13 okom volt (most olvasom végig, és már nagyon kíváncsi vagyok a végére)
A Szent Johanna gimi ♥!
Alkonyat (összes) + Bree Tanner rövid második élete
3. Mi a kedvenc tantárgyad? Biosz, Matek
4. Kik a legfontosabbak neked a világon? A családom, a legjobb barátaim :) Értük mindent megtennék
5. Kik azok az általad olvasott blogok szerzői közül akikkel szívesen megismerkednél? Először is, Szandrával megismerkedtem, vele elég jól el szoktam beszélgetni. :) Egyébként mindenkivel nagyon szívesen megismerkednék, mert túl kíváncsi vagyok arra, kik olvassák azt, amit írok, szóval ezért szeretném, ha mindenki írna legalább egyszer komit, hogy be tudjam kalkulálni kikért érdemes folytatnom. És ha titeket érdekel, hogy ki vagyok, vagy meg akartok ismerni, akkor írjatok nyugodtan (sraemian@gmail.com) :)
6. Mi ösztönöz arra, hogy írj vagy mi az ami hatására elkezdtél írni? Ami ösztönöz az, az, hogy boldogságot okozzak némiképp azoknak, akik tényleg nagyon szeretik a blogomat :) Amiért pedig elkezdtem írni, az, hogy egy másik világba tudjak elmenekülni, ahol olyan vagyok, amilyen szeretnék lenni, ahol minden szép és jó... stb. Gondolom értitek :)
7. Hány éves vagy? Két hét, és 15 :$
8. Szerinted, mi az ami miatt a leginkább szeretnek téged? Kijavítanám arra, hogy "ha egyáltalán szeretnek" :D De, szerintem azért, mert nagyon bolond vagyok. :) Általában (szerintem) meg szoktam hallgatni az embereket, és próbálok segíteni nekik. A barátaimat támogatom mindenben, és még akkor sem szedem le a fejüket, ha nagyon nagy hülyeséget csináltak (akár ellenem, akár nem) :) 
Egy számomra sokat jelentő ember ezt mondta: Aranyos vagy, kedves, megbízható, ha kell megmondod az igazat, és segitesz a barátaidnak

9. Hova költöznél legszívesebben? (ország - város - háztípus - ezeket) Amerikába (ott mindegy, hova, csak tengerparton legyen), és egy óriási házba. Esetleg egy kis rózsaszín palotába :3
Hogyha egyedül fogok élni, akkor mindenképp rózsaszín házat akarok, és én leszek a "macskás néni"
És ha esetleg valamilyen csoda folytán lesz családom (férjem, gyerekeim), akkor mindenképp valami nagy, tengerparti házat :)
10. Gondolkozol azon, hogy egyszer könyvet csinálj a blogodból? Hogyha be tudom fejezni, akkor mindenképpen el szeretném küldeni valahova. Sokan biztatnak, hogy adjam ki, és én is nagyon szeretném :)
11. Milyen zenéket szeretsz? Igazából nagyon változatos a zenei ízlésem. Minden jöhet :) Jó, kivéve a partizenéket, meg magukat azokat a PP-ket (partipatkány) sem bírom...:S

Újabb 11 kérdés (Szandraa):
1. Mikor és miért adtad blogírásra a fejed? 6. osztályban, és azt, hogy miért, már válaszoltam rá :)
2. Milyen volt a legelső önállóan kitalált történeted? 
Hát egy csajról szólt, akinek a sulijába megy egy pár új alak (azért, mert megszűnt a sulijuk), és kiderült, hogy azok vérfarkasok. A csaj összejött az egyikükkel, közben egy vámpír pedig udvarolgatott neki :D A vámpírt megölték, és minden heppi volt - befejezetlen.
De volt még egy másik, csak nem tudom melyiket írtam hamarabb, amiben volt egy ikerpár. Az egyiküket megharapta egy vámpír, és utánajárt a vámpírok történetének. Kicsit zavaros volt mindkettő.
3. Szerinted a blogot a külső (is) teszi, vagy csak az számít , ami benne van? Igen. Azt kell mondjam, sajnos igen. Mivel vannak olyan előítéletes emberek (mint én is), hogyha nem tetszik a blog külseje, akkor el sem kezdem olvasni. A külső figyelemfelkeltésnek kell :)
4. Szoktál kapni egyfajta külső segítséget az íráshoz , vagy ilyenkor csak te létezel , meg a történet? Először megkérdezem a barátnőimet, hogy ők mit tennének bele :) Aztán vagyok én és a történet - ez az alkotás folyamat :) -, és az utolsó szakasz, amikor véleményt várok. :)
5. Hogyan tekintesz az ihlet fogalmára, avagy mit is jelent számodra az ihlet? Szerinted MI az ihlet , s mi az, ami ihletet add neked? Hát erre nem tudok hogy válaszolni :D Sokszor az életből merítek, de vannak olyanok, amik még nem történtek meg velem, pedig már leírtam :)
6. Mi az a hely a házon kívül, amihez a legjobban kötődsz, vagy ragaszkodsz? Talán Mamám lakása :) 
7. Mentetted már meg valaki életét?Nem vagyok valami nagy hős, szóval nem :D
8. Van valami szokásod? Igen, általában a kisujjammal dörzsölöm a számat :D Nem tudom mire jó. Általában ha álmos vagyok, észre sem veszem, de azt csinálom. Körülbelül 3 éves korom óta csinálom.
9. Csak hobbiból írsz , vagy többet is szeretnél vele kezdeni? Először görcsösen ki akartam adni az első irományaimat, aztán csak hobbiból, hogy mit szólnak hozzá blogon. Most pedig újra szeretném :)
10. Kedvenc szín? Zöldeskék, lila 
11. Könnyen ismerkedsz? Régen azt hiszem sokkal könnyebb volt, de most visszahúzódóbb vagyok ismeretlenekkel, és így nehéz. Félek az új emberektől :S

Írj 11 kérdést:
1. Mitől félsz?
2. Kedvenc állat?
3. Mit gondolsz a fanfictinökről?:)
4. Milyen lesz a jövőd, hogy képzeled el?
5. Voltál már részeg?
6. Első csók?:D Filmszerű volt?:D
7. Kedvenc idézet?
8. Rossz tulajdonság?
9. Van testvéred?
10. Kedvenc nyelv?
11. Mi volt a legrosszabb döntésed az életedben?

Akiknek küldöm:
rockcsaj - Dream world (www.dreamworldbook.blogspot.hu)
Reneé May - Göröngyös évek (www.carpediem-liveinthemoment.blogspot.hu)
Ildikó Jobb - Royal love (www.royal-love16.blogspot.hu)


2 megjegyzés:

  1. Szia:D Írtam az e-mail címedre csak nem biztos, hogy elküldte mert valami nincs rendben a gmaillel:// Ezért írtam ide is:D:D Szeretném kikérni a tanácsod valamiben:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem, úgyhogy majd ott válaszolok :);)

      Törlés