2013. február 5., kedd

2. Díjam

Nagyon szépen köszönöm a második díjamat Szandraanak.♥ 
Szerintem mindenképpen érdemes benézni a blogjára.:)

Írj magadról 11 dolgot

  1. Szemüveges vagyok, de kontaktlencsét hordok
  2. Régen balettoztam, de most megint vissza akarok menni
  3. Zongorázok :)
  4. Kilencedikes vagyok
  5. Bioszfaktra járok
  6. Túl könnyen leszek szerelmes
  7. Nagyon naiv vagyok
  8. Utálom, ha valaki kihasznál, de sajnos már előfordult
  9. Néha agresszív vagyok és könnyen fel lehet idegesíteni
  10. Ha írok egy történetet, akkor túlzottan beleélem magamat a sztoriba
  11. Félek új embereket megismerni

Válaszolj 11 kérdésre
  1. Tudnál élni gép és telefon nélkül? Szerintem igen, az igazi barátaimmal, tudom tartani a kapcsolatot azok nélkül is :) Maximum szereznék egy postagalambot.
  2. Ha lenne időutazás , hova mennél? A múltba mennék, hogy találkozzak a régi énemmel... :)
  3. Ha lehetne kijavítanád a múltad egy részét? Sokat is...
  4. Twitter vagy Facebook? Facebook
  5. Mit szeretsz a blogokban? Azt, hogy mindenki kiadhatja benne azt ami a szívét nyomja, és szerintem a blogolók tudják, hogy ami nem tetszik, azt nem kell olvasni.. szóval nem is fogják őket kritizálni :)
  6. Melyik ékszer, tárgy áll hozzád a legközelebb? Miért? Van egy karkötőm, amit egy bizonyos időtől kezdve hordtam, és az az időpont egy személlyel való megismerkedésem ideje. 
  7. Ki áll hozzád a legközelebb? A családom, a barátnőim, és a legjobb haverom :)
  8. Álompasi? 100% Marshall
  9. Körömlak vagy műköröm? Körömlakk, de leginkább egyik sem :S
  10. Milyen háziállatot szeretnél? Egy nyuszit :3
  11. Ha lehetne melyik könyv szerelőével cserélnél helyet?  Miért? Az alkonyatból Alice, mert látja a jövőt :) 

Írj 11 kérdést


  1. Mik a rossz tulajdonságaid?
  2. Van olyan dolog amit nem mondtál el soha senkinek?
  3. Pletykás vagy?
  4. Kedvenc zene?
  5. Kedvenc blog?
  6. Miért kezdtél el történetet írni?
  7. Hogy találtad ki a történetedet?
  8. Kedvenc idézet?
  9. Van valami ami szerencsét hoz?(pl.:felemás zokni, medál...)
  10. Babonás vagy?
  11. Kedvenc állat?
Küldd el 11 embernek
Komolyan összesen nem ismerek ennyi blogolót..., de múltkor csak egy embernek nem küldtem el, szóval ezt neki szántam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése