2013. február 21., csütörtök

Díj

Azt hiszem, valahogy megértem, a "legérzelemdúsabb" blog címet :D Nagyon szépen köszönöm, Anneee-nak <33
Szabályok:
  1. tedd ki a blogodra!
  2. írj magadról 5 dolgot!
  3. válaszolj a kérdésekre, amit feltettek neked
  4. tegyél fel 5 kérdést
  5. küldd tovább 5 blognak
1. Könnyen szerelmes leszek
2. Általában mindent elfelejtek
3. Mindent elrontok az életemben, ahogy csak lehet
4. Nem merek másoknak a problémáimról beszélni
5. Ha másokat boldognak látok, akkor elfelejtem az összes gondomat

Válaszok
1. Facebook
2. Biosz
3. Horvátország
4. Mert agyban egy teljesen más világot élek, és amikor írok, azt is elfelejtem, hogy ki vagyok. Sokkal jobban szeretek írni, mint élni az unalmas, sötét kis életemet...
5. Csak helyesírás miatt

Kérdések
1. Mikor kezdtél el írni?
2. Volt kiről mintázni a karaktereidet?
3. Van olyan jelenet valamelyik blogodban, amit te éltél át?
4. Kérsz e véleményt valakitől a részről, mielőtt felteszed? (Ha igen, kitől?)
5. Sportolsz? Ha igen, mit?

Blogok

Még mindig nem tudok 5öt :$

6 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen holnap ki is teszem ♥ gratula a díjhoz :))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm és gratula a DÍJHOZ

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a díjat, ám már valaki megelőzött. ;)
    Örülök, hogy tetszik a blogom! Épp most tettem fel a legújabb fejezetet. Ha van időd akkor jól esne, ha elolvasnád! :)
    Kellemes estét!
    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Persze hogy elolvasom, erre vártam :3

      Törlés