2013. augusztus 28., szerda

Közérdekű

Szóval, eddig annyira nem preferáltam a dolgot, hogy csináljak a blogomnak 2. évadot, de most valahogy megváltozott a döntésem, és átgondoltam a dolgot. Úgy döntöttem, hogy megkérdezlek titeket is (:
Mivel ezen a dolgon vacilláltam, így nem is hoztam részt. Ha nem lesz második évad, akkor nyilván nem is úgy írnám meg, ahogy most el volt tervezve :D

A szavazást megtaláljátok bal oldalt :) Előre is köszönöm

Ja, és még a kommentekre válaszolva :) :

L. : Köszönöm szépen :) Örülök, hogy tetszett! :3 És  sajnálom, hogy még többet kell várnotok, de most komolyan nem tudtam, hogy mit csináljak magammal (legyen a második évad, vagy ne...)

Betti.† : Nagyon szépen köszönöm :) Ha tudnád, hogy mennyire örültem neki ^^ Mindjárt ki is teszem :$
            Tényleg örültem neki, de most vettem észre, hogy törölted a blogot. Na mindegy :D A lényeg a szándék ^_^

Szandraa : A te kommentjeidet mindig érdemes kivárni :D Kimondhatatlanul örülök, hogy úgymond "végigkísérted" a blogom fejlődését, és mindig megleptél valami kedves kommenttel, vagy éppen te adtál ötletet (: Köszönöm ♥ Ha megkapom a szavazás eredményét, akkor majd sietek (:

Puszi: F.

4 megjegyzés:

  1. Mindenképp csinálj, de ha megengeded adnék neked egy tanácsot.
    Sokan esnek abba a hibába, hogy az első évad fantasztikus volt, de tényleg, de a következőket annyira elrontották, mert elfelejtették a szereplők igazi karakterét, és átformálták őket egy teljesen más emberre.
    HA ezzel együtt is vállalod, ne is gondolkozz rajta, mert én speciel imádom a blogod.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, hogy leírtad ezt :) És bevallom, hogy én is ilyen vagyok, hogy mikor írok egy történetet (csak úgy magamnak), akkor sikerül teljesen elferdítenem az eredeti ötletet, és minden szereplő átformálódik... Szeretném ezt mindenképp elkerülni :)
      Örülök, hogy tetszik a blog, és igen, azt hiszem, belevágok a második évadba :D

      Törlés
    2. Akkor mindent bele, én továbbra is olvasni fogom a történetet. ;)

      Törlés
    3. Köszönöm :)Remélem is :3 ;D

      Törlés