2013. szeptember 14., szombat

A szavazók többsége az 'Igen'-re adta a voksát, szóval akkor lesz második évad :) 
Örülök, hogy ennyien szavaztatok, s jól esik, hogy 26 emberből csak egy ember nem tetszett a második évad ötlete. Köszönöm nektek!

Ugye elkezdődött az iskola, és a tizedikes élet nem túlzottan mondható könnyűnek, így koncentrálnom kell, és a legeslegutolsó rész érkezési idejét sem tudom meghatározni... Ha lesz egy kis szabadidőm, akkor sietek az írásával :)
A második évadról pedig... Ötletem van dögivel, de az, hogy mikor tudom elkezdeni, még kérdéses :D

Már csak idő kérdése, és meghozom a részt
Puszi: F.

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)

    Várom már nagyon a kövi részt, és az új évadot teli ötletekkel, DE ne kapkodd el magad, ha a tanulásról van szó. Én teljes mértékben megértelek, bár egy évvel fiatalabb vagyok nálad, így is rengeteg tanulnivalóm van.:/

    VálaszTörlés
  2. Szia várom nagyon a részt is meg a kövi évadot . Megértem hogy nincs időd én kilencedikes vagyok de az is nehéz .De azért remélem hamar hozod a részt ! :)

    VálaszTörlés