2013. március 4., hétfő

20. rész


Kissé összecsapott és rövid rész lett, de remélem,hogy azért tetszeni fog (:
Jó olvasást!



- Anya - csoszogtam ki nyöszörögve a szobámból. - Vigyél pszichológushoz.
- Minek? Lelki trauma ért? - fürkészte az arcomat.
- Elegem van az álmaimból... - temettem az arcomat a két kezem közé. Kissé elgondolkodtam azon, hogy ezt Mars csinálta utoljára, szóval el is kaptam a kezeimet.
- Most mi volt?
- Megöltem magamat - fakadtam ki. - Jobbnak találom, ha egész életemben virrasztok.
- Felhívok valakit - biccentett Anya megértően. Én csak félig az asztalon feküdtem, amíg elkészült a szendvicsem. Nem vártam el, de Anya megszánt, aztán lelépett otthonról.
Reggeli után bekapcsoltam a tévét, és a kanapén sikerült elaludom álommentesen. Két óra múlva pityegett a telefonom, ez zökkentett ki a pihenésből.
- Haló - mondtam bele álmosan.
- Felkeltettelek? - hallottam Meli hangját. Reménykedtem, hogy Marshall lesz, ha már képes voltam rögtön felkapni a telefont, de befuccsolt a tervem.
Hirtelen nem tudtam válaszolni, mert még mindig azon gondolkoztam, hogy mit akarnék mondani Mars-nak.
- Flor? - szólt bele a telefonba újra Meli.
- Bocsi - sóhajtottam. - Csak kicsit fáradt vagyok. Hosszú volt az este.
- Ma lemegyünk a partra? Annyira jó idő van - tért át rögtön egy másik témára, ami miatt nagyon hálás is vagyok. Semmi kedvem nem volt a „megöltem magam” szituációról beszélni... Akár még pszichopatának is gondolhatna miatta.
- Persze... Úgyis rengeteg időm van - vontam vállat.
Sok idő kellett, hogy összekaparjam magamat, de pontban egykor találkoztunk a parton.
Lucky nem volt jó hangulatban, hasonlóan, mint én, Meli pedig elfogadott minket úgy ahogy vagyunk. Nem voltunk hűek magunkhoz, mert általában nem csak a parton süttetjük magunkat.
Fel kellene hívnom, de nem tehetek róla, hogy hisztis... Nem a pasik dolga, hogy bocsánatot kérjenek? De én is hibáztam... Nem normális, hogy kisajátítana, mert meg kellett volna beszélnie velem a dolgokat, mielőtt dolgokat kreál a fejében.
- Nézzétek! - tolta le az orrán a szemüvegét Meli. Nem akart mutogatni, de attól elég feltűnően bámult. Rögtön kiszúrtam, hogy mit kell nézni. Egy fekete hajú fültágítós, piercinges srác éppen röhögött a haverjai mellett. Néha felénk pillantott, Meli pedig teljesen elolvadt.
- Nem rossz - röhögcsélt Lucky, és megigazította a haját.
- Neked van pasid! És te se próbálkozz Flor, mert neked is van.
- Nekem nincs pasim. Marshall nem a barátom - röhögtem el magamat.
- És mi van a csókkal? - érdeklődött Luck.
- Milyen csók? - lepődött meg Melissa. Neki eddig még nem mondtuk el a „nagy” eseményt. A fiúról meg is feledkezve hallgatta végig a sztorit. Vagyis a végéről lemaradt, mert egy focilabda köztünk landolt. Van egy olyan sejtésem, hogy nem véletlen volt.
- Bocsi csajok - jött oda vigyorogva egy magas barna hajú srác. Lucky rögtön a törölközőjébe temette az arcát, én pedig teljesen közömbösen néztem.
- Legközelebb óvatosabban. Fejbe is találhatott volna...
- Véletlen volt. Sajnálom - mondta, mire mögé futott a fültágígós.
- Rendben - vontam vállat.
- Azért egy telefonszámot kérhetek tőletek?
- Persze, hogy nem - nézett szúrósan Meli.
- Akkor, sziasztok - sóhajtott egyet és lassan elindult oda ahonnan jött. Valószínűleg azért ment nagyon lassan, hogy utána bírjunk menni.
- Helyette is bocsánatot kérek, mert néha túlzásba viszi a csajozást - vigyorgott a piercinges. Mint később megtudtuk, a neve Nate. Tőlem fiatalabb egy évvel, vagyis Meli-vel egyidős. Tud gitározni, főképp szomorú dalokat játszik, de hat éves korától hegedűzni is tud, mert az anyukája kényszerítette az órákra.
Beszélgettünk a délután, a strandfocis haverjai pedig csak lestek, hogy ő miért tudott beilleszkedni hozzánk.
- Nem értem, hogy miért lógsz velük... Értelmesebb vagy, mint ez a pár srác... - vigyorgott Meli. Igaza volt. Tudtunk vele beszélni olyan dolgokról, amit Mars, Brad és Sam csak elhülyéskednek.
Valamilyen szinten jobb kedvem lett, miközben elszórakoztuk az időt, de a sok kérdés még mindig ott motoszkált a fejemben.
Később átmentünk Lucky-ékhoz, ahova természetesen Nate is velünk tartott. Először lekötötte az aranyhal, aminek az üvegét kopogtatta, majd felelsz vagy merszet játszottunk, ahol kiderültek elég kínos dolgok is Nate-ről. Nem tehet róla, de ez van. Melissa főként kiborult miatta...
Hazakísértük Meli-t is, aztán még beszélgettünk Nate-el.
- Ugye te nem tartasz majd tőlem, azért, mert ilyen vagyok...? - nézett rám boci szemekkel.
- Ez teljesen természetes. Attól még te is ember vagy - mosolyogtam.
- De képzeld, a haverjaim mit mondanának... Ha ez kiderülne, utálnának.
- Hagyjál már! Azok kretének... Mindenki lehet más. Ezektől vagyunk egyéniségek.
- Attól még magányosan fogok meghalni...
- Figyelj. Nem lesz olyan egyszerű találni magadnak valakit, de nem elképzelhetetlen, hogy lesz. Én bízom benne - simogattam meg bíztatóan a karját. - Na, és tetszik valaki?
- Nem ismered... Szőke és magas. Ott volt ma is.
- Azt hiszem láttam. Aki sárgában volt? - kérdeztem, mire bólintott. Furcsa egy helyzet, de végül is az ő dolga. Megpróbáltam a lehető legjobban kimaradni a dologból, de miután megkért, hogy beszéljek vele, eléggé úgy nézett ki, hogy bele kell folynom az ügybe. Mindent a barátokért...
- Hol voltál - nézett ki Anya a könyve mögül, amikor beértem a házba.
- Lent voltunk a strandon, napoztunk.
- Látszik rajtad. Jó színed lett.
- Aztán elmentünk Luck-ékhoz. Ennyi.
Letudtam a napom elmesélését, aztán bemehettem a szobámba egy doboz fagyi és egy tábla csoki kíséretével.
Nyomogattam a telefonomat; addig gondolkoztam, töprengtem azon, hogy felhívjam e, amíg véletlenül megnyomtam a hívás gombot.
- Ne vedd fel - fújtam ki egy nagy levegőt.
- Szia, édes - hallottam Brad nyávogó hangját.
- Szia Brad...
- Mi újság? - váltott át normálra. - Mars zuhanyozik. Beszélgetsz addig velem?
- Van időm, szóval beszélhetünk.
- Amúgy most így megsúgom, hogy Mars ki van akadva. Nem tudja, hogy mi van.
- Azt hiszed, hogy én tudom? - nevettem. Brad-ben megbízom, ezért elmesélhettem neki. - Azt hiszi, hogy ennyi után már csak hipp-hopp, az övé lettem? Ahhoz csöppet több kell. Kezdetben például beszélje meg velem.
- Nos, akkor igaz, amit mesélt? Azt hittem csak keménykedik...
- Igaz - sóhajtottam. - Csak fogalmam sincs, hogy ezek után mit vár tőlem...
- Tény, hogy elég fura helyzet, főleg Mars miatt, de megoldható.
- Azért köszi - vontam vállat.
- Igen, persze! Nagyon szép időnk volt, csak rohadtul elfáradtunk... - kezdte Brad. Először nem értettem, de aztán rájöttem, hogy bejött Mars. Mindig is jól improvizált. – Na, itt is van Marshall, szóval, szia!
Hallottam egy nagy csörömpölést, és aztán Mars hangját. Rögtön összerándult a gyomrom, és elkezdtem pánikozni. Minden egyes gondolat kiment a fejemből, ami délután benne volt.
- Szia - fújtatott egyet a telefonba.
- Mi volt ez a hang?
- Csak ez az idióta idedobta a telefonomat, de ha elkapom, akkor leesik rólam a törölköző...
- Ezért inkább hagytad a földre esni? - röhögtem fel. Elképzeltem a helyzetet, de gyorsan elhessegettem a gondolatot.
- Inkább... És miért keresel?
- Nyugi, nem azért, hogy az orrod alá dörgöljem mennyire hisztis vagy... Csak azért, mert ezt a dolgot meg kéne beszélnünk.
- Én nem tudom, hogy most mi van... - hörgött fel - Jobb lenne szemtől szemben 
megbeszélni? - kérdeztem.
- Sokkal - egyezett bele. - Akkor szombaton találkozunk.
- Rendben. Jó éjt - kezdtem el a búcsúzkodást. - Vigyázz magadra!
- Soha nem szoktam... De megpróbálhatom - röhögött. - Jó éjt!
Rövid beszélgetésünknek megvolt a hatása. Nem aggódtam halálra magamat. Irtó rossz érzés, ha valaki kombinál, de remélem meg tudjuk beszélni... Szombatig át kell gondolnom, hogy mit is mondok neki. Most minden esélyem meglesz nála...

10 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik és várom a következő részt.. szóval akkor Nate meleg..nem értem mért kell az embereknek elítélni ilyenkor (mert ugye ettől fél) , de sajnos ez mindig így van.. és a vége a kedvencem mikor felhívja :D örülök, hogy megpróbálta megbeszélni vele, így legalább Marsh láthatja , hogy Flor próbálkozott és már várom a szombati napjukat :) nagyon is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Próbáltam a legburkoltabban fogalmazni arról, hogy Nate mi is valójában.:D De úgy tűnik nem sikerült...

      Törlés
  2. Nagyon jó lett és hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és a következőt próbálom minél hosszabbra írni :)

      Törlés
  3. Szia.:) linkcsere? Most kezdtem,és örülnék egy kis segítségnek,hogy több olvasóm legyen..( ma kezdtem) itt a blog:lwwy-onedirectionstory.blogspot.hu :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem jó címet írtál, mert ez nem a te blogod.:s
      Leírod még egyszer? És akkor kiteszlek (:

      Törlés
    2. Ez a címe ._. És az enyém..:/ azért kirakom a tiedet,mert amúgyis nagyon szeretem.((: azért majd megnéznéd újra?

      Törlés
    3. Nekem nem azt hozza be... Mindegy, megkeresem, és kiteszlek :D
      Köszönöm :)

      Törlés
  4. Hogy tehetted ezt?? Vasárnap óránként néztem, h mikor lesz új rész!! És erre hétfőn!! És csak most tudtam elolvasni! Hallatlan. Amúgy Szandrának teljesen igaza van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző részhez írtam, hogy csak vasárnap tudom hozni.:) De azért bocsi.:c Remélem a következőt hosszabbra tudom írni, és kárpótollak :)
      Köszi :p

      Törlés