2013. március 24., vasárnap

23. rész


Úristen!! 4000? Nagyon szépen köszönöm 
A részbe minden tőlem telhetőt beleadtam, de én is foghatom az SzJG 8.ra, hogy nem tudtam hosszabbat írni :S
Jó olvasást!
Sokáig követtem, de egy utcába bekanyarodva már nem láttam. Eltűnt.
Felhívtam mobilon, de ki volt kapcsolva. Így Brad nevén állapodtam meg másodjára. Már épp le akartam tenni, mikor felvette.
- Hali - kiáltotta el magát, én pedig reflexből elkaptam a telefont a fülemtől.
- Szia. Mars veled van? - reménykedtem.
- Nem veled van? - lepődött meg.
- Miért lenne velem?
- Hívd fel inkább Luck-ot. Ő majd elmagyarázza.
Gyorsan fel is hívtam számon kérni.
- Nos - kezdte halkan -, tudom, mostanában nem voltam a legjobb barátnő, de csak neked akartam jót. Kezdjük ott, hogy hívogattam a fiúkat. Mivel nem értettem velük szót, kénytelen voltam elmenni a táborba, de ezt Nate kikotyogta - fújtatott.
- Vagyis amíg „strandon” voltál, akkor valójában tényleg a táborban voltál... - értelmeztem a hallottakat.
- Igen, és mivel meg tudtam beszélni Marshall-al, hogy szombaton találkoztok, Nate-el pedig, hogy elvisz téged a helyszínre, most nem igazán értem, hogy miért NINCS A MEGBESZÉLT HELYEN?! - akadt ki.
- Én sem egészen értem. Ott volt, aztán elment. Most meg nem találom... - vontam meg a vállam, lezárva a témát.
- Este kimehetnénk... Egy „újra szent a béke” parti? - tálalta fel az ötletet. Rögtön belementem az ötletbe, szóval találkoztunk is.
Mivel a Marshall sztori miatt ki voltam akadva (megint), Lucky jó barátnő módjára nem beszélt Brad-ről. Egy szót sem ejtett róla. És igazából a nyárűző fesztiválon lyukadtunk ki, ahol ittunk is egy kicsit. A többit meg észre sem vettem.

Ruhában ébredtem, pontosabban a tegnapi ruhámban. Kicsit saras volt a gatyám, én pedig másnapos. Úgy éreztem, hogy a fejem menten szétreped a fájdalomtól, de csak tovább fetrengtem.
Mikor sikerült kikászálódni az ágyamból, rögtön a tükörhöz sétáltam. Felsikítva hátráltam, mivel nem egészen azt mutatta, amit látni szerettem volna. Nekem eddig nem volt szivárványszínű hajam.
Vissza akartam idézni az emlékeimet, mikor egy kép bevillant. A parkban mászkáltunk Lucky-val egyedül, de találkoztunk valakikkel. Motoron voltak, mi pedig felültünk mögéjük. Eddig emlékeztem. Aztán teljesen kiütődtem.
- Úristen - suttogtam még mindig a tükörképemet szuggerálva, hátha, csak képzelődök. De mikor már öt perc múlva sem tűnt el, úgy éreztem, valamit kezdeni kell a fejemmel.
Kilestem az ajtón. A nappali tiszta volt, nem voltak ott a szüleim. Átrohantam a fürdőbe és a csap alá dugtam a fejemet. Örömmel konstatáltam, hogy a festék lekopik. Igaz, halványan látszottak néhány helyen az élénkebb színek nyomai, de sokkal jobban nézett ki így.
Nem tudtam kit keressek, hogy megbeszéljük ezt. Marshall? Azt hiszem, őt érdekelné a legkevésbé a dolog.
Lucky-t kezdtem tárcsázni, és rögtön fel is vette.
- Szia - ásított bele a telefonba.
- Mire emlékszel a tegnapból? - kérdeztem rá rögtön.
- Arra, hogy a cross motorpályán voltunk Ollie-val, és Will-el. Aztán eljöttünk ide, hozzám.
- Ollie az unokatesód, igaz?
- Aha, Will meg a haverja.
- Akkor meg vagyok nyugodva. Legalább nem valami vadidegenek mögé ültünk fel.
- Ja, de végigmentünk velük a pályán.
- Ez komoly? - röhögtem el magam. Persze totálisan komolyan gondolta, és még igaz is volt.
A következő órában négyes beszélgetést indítottunk, ahol Will és Oliver elmesélték a tegnapi napot. Ők láthatóan jól szórakoztak rajtunk, de mi nem találtuk viccesnek, amikor átestem a motoron, vagy, hogy Lucky majdnem elszállt, amikor beindította.
- Nagyon vicces volt, mikor tövig behúztad a gázt - röhögött Oliver. Nagyon hasonlítanak egymásra Lucky-val. Kicsit barnább bőr, sötét haj, sőt, még a mosolyuk is ugyan olyan.
- Oliver Mason! Ne merj rajtam röhögni - nézett szúrósan a kamerába Luck.
- És miért volt színes a hajam?
- Hát, én találtam egy csomó hajfestéket a fürdőszobában - húzta a száját a barátnőm.
- Mindegy, megyek, és kimosom még egyszer - fújtattam egy halványkék tincset tanulmányozva.
- Mehetek én is? - kérdezte Will. Hát ez egy pasi beszólás lehetett...
- Felejtsd el!
Kinyomtam a skype-ot, és egy törölközőturbánnal mentem ki a szobából. Anyának szerencsére nem tűnt fel az egészből semmit.
Mikor végeztem Apa csak annyit mondott, hogy túl későn értem haza. Inkább gyorsan beslisszoltam a szobámba, ahol előkészítettem mindent a holnapi napra. Ruha, táska, egy füzet. És valahogy magamat is felkészítettem, hogy biztosan látni fogom Mars-ot. Ennyit az önbizalmamról.
A skype magától bekapcsolódott, ahogy a gépet benyomtam, és ezt csak akkor vettem észre, hogy amikor a suli honlapját böngésztem, Will videó hívást indított.
-  Mi az? – kérdeztem, mikor az elfogad gombra kattintottam.
-  Semmi, csak gondoltam beszélgethetnénk…
Egy ideig, jól van… hajnal egyig beszélgettünk, én egy jégkrémes dobozzal a kezemben, ő pedig egy súlyzóval a kezében.
-  Csak keménykedsz azzal? Csak egy kellék – röhögtem rajta.
-  Mond meg ezt a kockás hasamnak is – öltötte ki a nyelvét, majd felhúzta a pólóját. – Na, látod… ezt se a szél hordta össze!
-  Biztos odarajzoltad… - vontam vállat.
Hasonló hülyeségeken röhögtünk. Kérdeztem a motorozásról, ő engem a zongoráról, meg kiderült, hogy egy időben Lucky össze akarta hozni velem. Azt mondta, hogy ő benne lett volna, sőt, még most is…

Reggel fáradtan, sőt, hullafáradtan ébredtem. Összekaptam magam, és indulhattam Luck-hoz. Ő még fel sem ébredt, szóval vártam rá egy darabig.
Út közben megbeszéltük, hogy délután sütünk valamit, és rávett, hogy hívjam meg Marshall-t is.
Mivel mi ketten nem vagyunk osztálytársak Lucky-val, így a termeink előtt kettéváltunk és a saját termünkbe léptünk be. Nálunk káosz volt. Szó szerint. Üvöltött a zene, körülbelül három telefonból, a fiúk a tőlük legtávolabbi emberhez ordítoztak, nem is csodálkoztam, amikor Sam felállt a padra és azokon ugrált egyikről a másikra. Ilyen az osztályom. Azoknak a tanároknak sem szükséges bemutatni minket, akik nem tanítanak. Elég jó ismer minket mindenki. Nem azért, mert valami menőbb osztálytársunk van, hanem mert az egész osztály összetart, és benne vagyunk minden egyes balhéban. Ha valamelyik osztálytárs nem akar részt venni a buliban, akkor automatikusan akció lefújva…
Váltottam pár szót mindenkivel, meghallgattam a sok nyári sztorit, miszerint „mekkora zsír partiban volt”, vagy „úgy berúgott, hogy nem emlékszik semmire, szinte az egész nyárból”. Az utóbbiakat inkább az „alkoholistától” hallottam, akik eljátsszák, hogy be vannak rúgva, és nincsenek a tudatában, hogy alkoholmentes sört ittak.
Az osztályfőnökünk végigbeszélt egy órát az idei évünkről, hogy mennyi verseny lesz stb.
Az óra végén kimentem a folyosóra és megpillantottam Marshall-t. Odafutottam mellé, először nem akarta tudomásul venni, hogy ott állok mellette, majd mikor köszöntem megállt és szembefordult velem. Kínosan nézett át a fejem fölött, valakit keresett.
-  Szóval, nincs kedved ma átmenni Lucky-ékhoz? Sütit sütnénk… - ajánlottam.
-  Dolgom van – húzta fel a szemöldökét.
-  Na, és mi? – kérdeztem hitetlenül. Annyira gyorsan vágta rá a válaszát, hogy nem tudtam elhinni.
-  Nem tudom… De majd lesz – válaszolta, majd elsétált. Megsemmisülve álltam ott, ahol hagyott, majd valaki megveregette a vállamat.
-  Hidd el… a helyében te is zabos lennél… - nézett a szemembe Brad, majd ő is elment Mars után.
Lucky-nál sikerült kidühöngnöm magamat. Legfőképpen azért voltam dühös, mert nem tudtam, hogy annak a fajankónak most mi gondja van velem.
Elkezdtük kikészíteni a hozzávalókat, közben megbeszéltük minden bajunkat. Neki legfőképpen az volt a baja, hogy „mikor szingli, akkor boldog párokat lát, de ha van valakije, akkor boldog szinglikkel van teli a világ”. Sokszor nem értem ezt a csajt… Ezen annyira beidegesedett, hogy a habverőt a legmagasabb fokozatnál is tovább akarta állítani, de ez nem sikerült, mert kitört a kis kar. Így persze nem tudta leállítani.
-  Ne! Most meg fogunk halni – sipítozta.
-  Komolyan ennyire… á, hagyjuk – mondtam röhögve, majd kirántottam a konvektorból.  Egyszerre törtünk ki a „mindjárt megfulladok” féle röhögésben, és teljesen elfelejtettük az összes problémánkat. 

18 megjegyzés:

  1. Azta. Ki volt az aki azt mondta neki a szekrény előtt? vagy titok? Most nagyon kíváncsi vagyok. Mi az isten baja van Mars-nak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, siettem, így nem írtam bele, de amúgy Brad volt az.(már pótoltam:)
      És az már titok, hogy Marsnak mi baja :) Kicsit hisztis :DD

      Törlés
  2. Ez a rész, hát eszméletlen, a szivárvány színű haj, motorozás.. nagyon tetszettek benne *-*
    És Will az új srác, jó fejnek tűnik, most jobb mint Mars :p :D
    De így hogy lehet befejeznii??? A következő napra nagyon kíváncsii vagyok ^^
    Siess :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbnak mint Mars?:o Nincs jobb Marsnál :'(:'(
      Hát így? Könnyen:p Teszek egy pontot :DD
      Örülök, hogy tetszett :):)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett. Imádtam az elejét, hogy nem emlékszik szinte semmire, meg hát a haja az valami fantasztikus rész lett. Aztán imádtam, hogy mi volt az osztályukban és a Marshos rész is tetszett. Azonban a legeslegjobban a vége tetszett. <3
    Ha összegeznem kéne akkor az egész nálam egy 10-es skálán 15-ös lenne
    Hamar kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen♥
      10ből 15?:DD húúú az nagy szó *-*
      Sietek hosszúra írni :)

      Törlés
  4. Úristen *-*
    Komoly olyan gonosz vagy hogy az már hihetetlen !
    Itt abba hagyni? ááááááá megőrülök nagyon jó lett a rész :DD
    Siess a következőőőőőőővel :DDDD xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonosz? Tökéletes helyen hagytam abba :p
      Köszi♥
      Sietek :)

      Törlés
  5. Először is én örülnék ha szivárvány színű hajam lenne.Másodszor az nagy hogy alkohol mentes sörrel le lehet részegedni.Harmadszor sajnálom szegény habverőt...:D
    Amúgy nagyon jó lett, és SIESS! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülnék, de Flor ő "jó lány" :)
      Igazából nem lehet, de vannak ismerőseim/osztálytársaim, akik el akarják játszani a kemény srácot, nem tudják, hogy alkoholmentes a sör, és eljátsszák, hogy illuminált állapotban vannak.
      Köszönöm♥ és sietek :)

      Törlés
  6. Imádtam ezt a fejezetet..komolyan.. (nem mintha a többit nem :D:D:D)
    Színes haj? Komolyan?:D:D
    Marsnak mi baja van??:O
    Ez a Will bejövős :D:D:D:D <3 <3
    Te is olvasod az szjg-t?:D*.* Én bevallom megkönnyeztem a végét :$
    Na, de vissza a bloghoz ;) Siess a kövibel :D <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak nagyon örülök, ha tetszett♥♥
      Hihi, igen :) Hát, Mars elég hisztis :D
      Hee, mindenkinek tetszik Will?:DD Nehogy átpártoljatok hozzá :)
      Igen, imádom♥ Hát én az összes részét megkönnyeztem :$
      Sietek, sietek♥♥

      Törlés
  7. Áhh én már alig várom, hogy megkapjam az szjg8-at a részt pedig egyszerűen imádtam :D Az osztály egy picit ismerős.... az alkoholmentes sörről pedig rögtön a két rokker jutott eszembe .. Szivárvány színű haj.. szerintem én is angyot néznék xD de találó ötlet :D és kedves srác Will , de Marsh akkor is jobb. Tuti félre értette , amikor Adam szerelmet vall.. Valahogy visszajutott a fülébe és félreértette. Vagy valaki direkt kavar. .. van egy olyan érzésem, hogy nem egy hamar jönnek , majd össze . Alig várom a következőt *.* :) ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm♥:)
      Csak úgy szólok, hogy az osztályt nem a Szent Johannáról másoltam :) A saját osztályomról írtam, és nekem is olyan fiúbarátaim vannak, akik keménykedésből két korty alkoholmentes sörtől "berúgnak"...
      Végre valaki, aki Marshall Team-es. :DD
      Jó megérzés;) ♥

      Törlés
    2. Nem rosszból írtam az osztályos.. azért volt ismerős, mert nekem is hasonlóak az osztálytársaim, bár mostanában kicsit lenyugodtak :D Érdekes lehet velük a bulizás xD :D

      Törlés
    3. Nekem is nagyon beteg osztályom van :) Csak annyi különbséggel, hogy nekem még nem nyugodtak le..:D

      Törlés
  8. Csajszi mit szólnál egy linkcseréhez??:DD
    Szólj ha benne vagy és akkor kiteszem a blogodat xx

    VálaszTörlés