2013. március 4., hétfő

Díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat Edina Jónásnak :)
Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 embernek!

Írj magadról 11 dolgot

1. Nagyon érzékeny vagyok, úgyhogy minden apróságon elkezdek sírni :|
2. Önértékelési problémáim vannak
3. Imádom a zenét, este is zenére alszom el
4. Utálom a német nyelvet...
5. Szeretek lovagolni
6. A kedvenc könyvem Az Éhezők Viadala (:
7. Azt hiszem nem értek az emberek nyelvén ._______.
8. Hiszek a varázslatban
9. Imádok írni
10. Jó, leírom, akárki akármit is gondol...:D Eddig szerettem a Tokio Hotelt xdd
11. Zongorázok

Válaszolj a kérdésekre

1.Melyik a kedvenc 1D számod? Kiss you *-*
2. Mit gondolsz a Little Mix-ről? Eddig még nem hallottam róla, de most belehallgattam, és nem rossz, sőt tetszik is :)
3.Jártál már külföldön? Igen 
4.Ha igen akkor hol? Tunézia, Szlovákia, Olaszország, Horvátország, Ausztria
5. Szereted Justin Biebert? Nincs vele semmi bajom. Szeretni nem szeretem, de van egy-két jó száma amit szeretek.
6.Példaképed? Az Anyukám (:
7.Mit gondolsz Magyarországról? Itt élek, ezért ezt kell szeretnem...:D
8.Mit csinálnál ha holnap eljönne a világvége? Elmondanám az érzéseimet, amiket még nem mondtam el..
9. Kedvenc csokid? Milka :$
10. Ki tudja ,hogy blogot írsz? Barátnők, Anya, tesóm, akik olvassák

Írj 11 kérdést

1. Mikor születtél?
2. Kedvenc város Magyarországon?
3. Kedvenc ország?
4. Hova szeretnél eljutni?
5. Mi leszel ha nagy leszel?
6. Mi akartál lenni kiskorodban?
7. Vannak rémálmaid?
8. Szerencseszám?
9. Kedvenc dal?
10. Elegáns/Laza?
11. Szereted az SzJG-t?

Blog akinek küldöm (: http://changingourlifes.blogspot.hu/ Anneee

1 megjegyzés: